از روغن موتور hhil می توان در تولید رنگ روغن استفاده کرد

خرید یک ماشین لوکس آسان تر از نگهداری آن است. شما می توانید از روغن موتور hhil برای حفظ آن در شرایط خوب از خرابی ها و آسیب های مختلف جلوگیری کنید. سرویس و نگهداری خودرو باعث افزایش طول عمر و دوام آن می شود.

برنامه تعمیر و نگهداری منظم شامل تعویض روغن، بررسی مایعات و تعویض فیلتر است. مهمترین جزء خودرو روغن موتور است.

روغن موتور مهمترین عاملی است که عملکرد موتور و طول عمر آن را افزایش می دهد.

موتور شامل قطعات فلزی مختلفی است که در داخل بلوک موتور برخورد کرده و انرژی تولید می کنند. این قطعات با قطعات دیگر حرکت می کنند و احتمالاً با هم خراب می شوند.

این به صاف نگه داشتن اجزای داخلی در حین حرکت کمک می کند که عملکرد خودرو را افزایش می دهد.

اما اگر وسیله نقلیه شما سطح روغن موتور پایینی داشته باشد، ممکن است منجر به مشکلات جدی مانند مشکلات صدای تیک موتور شود.

روغن

انتخاب انواع روغن موتور مناسب می تواند طول عمر خودرو را افزایش دهد.

انتخاب نوع روغن مناسب برای تعویض روغن بسیار مهم است. در بازار، مارک های مختلف، مقادیر مختلف، وزن های مختلف و حتی انواع مختلف روغن وجود دارد.

بنابراین انتخاب روغن مناسب از بین گزینه های مختلف می تواند دلهره آور باشد. بنابراین ما سردرگمی را کاهش دادیم تا به شما در انتخاب روغن موتور مناسب برای خودرویتان کمک کنیم.

روغن موتور یک روان کننده موتور است که عملکرد روان موتور شما را تضمین می کند. به جلوگیری از پاره شدن و جوش خوردن اجزای موتور به یکدیگر کمک می کند.

روغن موتور ترکیبی از روغن پایه و ترکیبات افزودنی خاصی است که اصطکاک و حرارت تولید شده توسط قطعات فلزی موتور را کاهش می دهد.

همچنین به روانکاری قطعات موتور کمک می کند، گرمای تولید شده توسط موتور را جذب می کند، آن را تمیز می کند و از آن در برابر سایش و پارگی بیش از حد محافظت می کند.

روغن موتورهای مدرن عملکرد خودرو و همچنین مصرف سوخت آن را افزایش می دهد.