قیمت غذای ماهی + خرید غذای ماهی خشک شده و فروش غذای ماهی صنعتی

اهمیت تغذیه در ماهیان بسیار قابل توجه است. ماهی های آب شیرین شما در طبیعت، غذای مورد علاقه و نیازشان را یافت میکنند ولی در محیط آکواریوم شما هستید که با غذای کامل و سالم باعث شادابی و سلامت و رشد و نمو ماهیان خود می شوید. بدون شک در صورتی که غذا با سیستم گوارشی آنها مغایرت و زمان تغذیه آنها از این غذا طولانی باشد، رشد و نمو آنها کامل نخواهد بود و این به خصوص در مورد ماهی های آکواریومی صدق میکند. به همین دلیل خرید غذای ماهی و مکمل های خوراکی از نکات بسیار مهم برای نگهداری تمام آبزیان میباشد.

قیمت غذای ماهی + خرید غذای ماهی خشک شده و فروش غذای ماهی صنعتی

قیمت غذای ماهی

قیمت غذای ماهی مراکز اصلی غذای ماهی توانسته اند فروش فوق العاده ای داشته و با این کار زمینه پیشرفت خود را فراهم کنند

به طور کلی میتوان گفت که ماهی ها هم بر اساس گونه و شکل ظاهری خود و هم بر اساس نوع تغذیه از هم متفاوت می شوند از این رو غذاهای ماهی از تنوع زیادی برخوردار بوده و هرکدام از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده اندامروزه شما می توانید این محصولات را در سراسر کشور و در بسته بندی های مختلف خریداری کنید تا مقدار غذای ماهی مورد نیاز خود را فراهم کرده باشید

توجه داشته باشید که این غذاها رژیم غذایی ماهی را تکمیل می کنند از این رو توجه به اندازه و کیفیت آنها ضروری محسوب می شود

اگر می خواهید ماهی شما رشد خوبی داشته و گوشتی باشد باید به عنوان پرورش دهنده به غذای آنها توجه نشان داده و خوراک خوبی را برایشان فراهم کنیدبرای خرید غذای اصلی ماهی با قیمت مناسب پیشنهاد می کنیم که خرید خود را از شرکت ها ، نمایندگی ها و یا سایت های اینترنتی انجام دهید

بر طبق نتایج به دست امده خرید اینترنتی از طریق وب سایت برای خریداران راحت تر بوده و از این رو نسبت به خرید حضوری از محبوبیت بالاتری برخوردار است معمولا از لحاظ کیفیت بالا بود و بدلیل تولید در داخل کشور از کیفیت بالای برخوردار می باشد. قیمت خوراک ماهی زینتی با توجه به کیفیت ، نوع غذا و نحوه تولید آن بسیار متفاوت می باشد. معمولا خرید غذای ماهی زینتی برای بسیاری از پرورش دهندگان بدلیل توجه به کیفیت دارای حساسیت بسیار بالای می باشد. اگر قصد آگاهی از قیمت انواع خوراک ماهی زینتی را داشته باشید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بی واسط می توانید انواع خوراک آبزیان زینتی را خرید داری کرده و برای ماهین خود استفاده نمائید

.قیمت غذای ماهی آکواریومی در بازار کشور در سال های مختلف متفاوت بوده است. این محصول در مدل های مختلف تولید می شود که همگی دستخوش تغییر قیمت بودند. کیفیت و وزن و برندی که دارند در تعیین قیمت ان هانقش اساسی دارد. هر چه کیفیت ترکیب بالاتر باشد متقابلا از ارزش بیشتری در بازار برخوردار است.نوسانات بازار و میزان تورم و قیمت مواد اولیه ای که برای ساخت این ترکیبات به کار می رود و شرایط حاکم بر بازار همگی بر قیمت گذاری این ترکیبات تاثیر بسزایی می گذارند. کارخانه با تولید محصولات متنوع به خوبی توانسته نیاز مصرف کننده را تامین کند.

غذای ماهی خشک شده خانگی

غذای ماهی خشک شده خانگی غذای ماهی آکواریوم که به صورت خشک تهیه می شوند معمولا به شکل های پولکی ، گلوله ای ، قرصی ، میگو و کرم خشک شده می باشند. غذاهای پولکی از متداول ترین نوع غذای آکواریوم می باشند که افراد بسیاری از آنها استفاده می کنند. غذاهای پولکی یک مشکل کوچک دارند و آن هم این است که اگر در میزان غذا دهی کمی زیاده روی کنید ، به راحتی توانایی کثیف کردن آب آکواریوم شما را دارند ! البته هر نوع غذای اگر زیاد داده شوند باعث کثیف و کدر شدن آب آکواریوم می شود، اما غذای پولکی توانایی بیشتری در کثیف کردن آب دارد . پولکی ها جزو غذاهای رو آبی محصوب می شوند . نوع دوم غذای گلوله ای است که انواع بیومارها را شامل می شوند و از محبوب ترین نوع غذاها بین ماهیان محسوب می شوند . این دسته از غذاها معمولا به رنگ قهوه ای بوده و بوی آن شبیه به ماهی زنده است و دارای پروتئین بسیار زیادی می باشند. این غذا لوفاک نیز معروف است و شما می توانید از آن برای تغذیه ماهیان گیاهخوار و گوشتخوار استفاده نمایید. رنگدانه ها نیز معمولا به شکل گلوله ای تولید می شوند . از دیگر غذاهای گلوله ای شکل می توان به مغز میگو که سرشار از پروتین و مناسب رشد ماهی های آکواریومی می باشد اشاره کرد . این نوع غذا جزو دسته به تدریج غرق شونده می باشند. غذاهای قرصی جزو دسته غذاهای ته نشین شونده هستند که مناسب برای تغذیه انواع ماهی های آکواریومی کف خوار می باشند. این نوع غذا ها نیز شامل پروتئین بسیاری می باشند که کمک زیادی به رشد کت فیش ها و کوریدوراس ها می کند. این نوع خوراک ماهی معمولا به رنگ های قهوه ای ، سفید و خاکستری در بازار موحجود می باشند . نوع آخر غذاهای خشک کرم خشک شده فشرده و میگو خشک شده ( شیرمپ ) می باشد که مورد علاقه انواع ماهی ها خصوصا گوشتخوارانی مثل آروانا و اسکار می باشند

غذای ماهی خشک شده خانگی

غذای ماهی خشک شده خانگی یکی از غذا های رایج در میان آبزیان مختلف غذای خشک می باشد. این نکته را نباید از یاد برد که غذای خشک برای اکثر ماهی ها استفاده می شود و یکی از رایج ترین خوراکی هایی است که برای آبزیان آکواریومی و همچنین ماهی های آب شیرین استفاده می شود از این نکته نباید غافل شد که فیش هایی که در آکواریوم و در آب شیرین نگهداری می شود غذا های مخصوص خودشان را دارند و مانند گونه هایی که در دریا ها و اقیانوس ها زندگی می کنند تغذیه نمی کند پس باید شما خوراکی های خشک برای این گونه آبزیان در نظر بگیرید زیرا یکی از بهترین و عالی ترین خوراکی ها برای این آبزیان به حساب می آید.

اگر وقت کافی برای ساخت غذای ماهی ندارید یا نمی توانید آنرا تهیه کنید به راحتی می توانید با خرید غذای خشک ماهی به انواع ماهیان آکواریومی خود غذا بدهید که البته قیمت غذای خشک در بازار نسبتا بالاتر از غذایی است که خود شما درست کنید. این گونه غذاهای خشک منشا گیاهنی و جانوری دارند و به اقسام مختلف تهیه می شوند که شما می توانید در سالن های تکثیر به بچه ماهیان که سنی حدود 3 الی 4 هفته دارند غذای خشک بالانس شده بدهید

خواص غذای ماهی خشک شده

خواص غذای ماهی خشک شده جهت تغذیه ماهی زینتی علاوبر غذای پولکی از غذای دیگری نیز استفاده می شود که شامل غذای خشک می باشد که در بازار تحت عنوان غذای شناور و یا غذای پلت معروف می باشد. غذای شناور و یا خشک ماهیان زینتی از جمله یک خوراک پر مصرف برای ماهیان زینتی می باشد. غذای شناور ماهیان زینتی معمولا همانند غذای پولکی در بیشتر فروشگاه های ماهیان زینتی یافت شده و تغذیه ماهیان زینتی با این خوراک بسیار راحت می باشد. در خصوص مصرف خوراک ماهی زینتی شناور یا اکسترود به نکاتی باید توجه کرد که این نکته شامل نگهداری آن در مناطقی بدور از رطوبت می باشد. جهت افزایش بهروری خوراک اکسترود(شناور) ماهیان زینتی از یخ زدن آن جلوگیری کنید. زیرا این مورد سبب کاهش ارزش غذایی و در نتیجه کاهش رشد آبزی نیز می گردد. استفاده از غذای خشک شناور ماهی زینتی معمولا در میزان کم و با درصد FCR پایین سبب رشد مناسب ماهی می گردد و مدیریت این غذا برای افراد تازه کار بسیار راحت می باشد.

پخش غذای ماهی خشک شده

پخش غذای ماهی خشک شده مراکز اصلی غذای ماهی فروش منحصر به فردی داشته اند که با این کار زمینه پیشرفت خود را به ارمغان آورده اند. ماهی ها علاوه بر گونه و ظاهر، از لحاظ تغذیه نیز با هم متفاوت می باشند. همین امر منجر به تولید انواع مختلفی از غذا های ماهی از مواد اولیه متفاوت شده است. امروزه، این محصولات در سراسر کشور و در بسته بندی های متفاوت به هر میزان که مشتریان گرامی بخواهند، به فروش می رسند. توجه کنید که این غذا ها، تکمیل کننده ی رژیم غذایی ماهی ها هستند؛ بنابراین به هنگام خرید باید به اندازه و کیفیت آن توجه کنید. رشد ماهیان و گوشتی بودن آنها به خوراک خوبشان بستگی دارد که پرورش دهندگان باید به آنها توجه کنند.

فروش غذای ماهی به صورت عمده و منحصر به فرد از رونق بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی ها و سایت های مختلفی انواع گوناگون این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و در تعداد بالا، فله ای و بسته ای به فروش می رسانند. مراکز تولیدی بهترین نمونه این محصول را در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهند. جلب رضایت مشتری از اصلی ترین نکات برای پیشرفت کاری هر شرکت به شمار می رود. قیمت این خوراک به صورت عمده به صرفه تر و مناسب تر است.

غذای ماهی خشک شده خانگی

غذای ماهی خشک شده خانگی غذای پلیت شناور و یا اکسترود ماهیان زینتی نسبت به غذایی پولکی از دانه بندی بهتر و کیفیت بسیار عالی ساخته شده و قابلیت استفاده برای بسیاری از آبزیان وجود دارد. خوراک پلیت ماهی زینتی دارای دانه بندی درشت بوده و نسبت به غذای پولکی از مواد اولیه با کیفیت تشکیل شده است. غذای پلت و یا شناور ماهیان زینتی برای ماهیان گوشتخواربهترین و سالمترین غذا بود و سبب رشد بهتر آبزی می گردد. غذای پلت شناور در مقایسه با غذای پولکی ترکیبی از ویتامین ها و باقی مانده های خوراک تشکیل نمی شود ، بلکه از پروتئین های با کیفیت بالا تشکیل شده است. برای گونه های گیاهخوار ، مانند بسیاری از گونه های گربه ماهی، غذای پلیت تنها خوراک موجود است.

غذای ماهی قرمز

غذای ماهی قرمز نگهداری از ماهی قرمز یا ماهی‌های آکواریومی فرقی ندارد و هر دو دسته به فضایی تمیز، غذایی مناسب و رسیدگی نیاز دارند. اهمیت غذای مناسب اگر از فضای تمیز بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. ماهی‌هایی که در خانه نگهداری می‌شوند از فضای طبیعی رودخانه و دریا دور هستند و به تنوع غذایی بستر روخانه و دریا دسترسی ندارند. پس باید بدانیم چه غذاهایی برای ماهی مناسب است تا بتوانیم برایشان فراهم کنیم. این کار بر سلامت و طول عمر ماهی تنگ یا آکواریوم تاثیر مستقیم دارد.مواد مغذی مورد نیاز برای ماهی قرمز نسبت به غذای سایر ماهی ها متفاوت تر است به گونه‌ای که در اغذیه این جانور میزان کربوهیدرات ها بیشتر است و میزان پروتئین ها و ویتامین ها کمتر می باشد جالب است بدانید که این نوع غذا به دو صورت در بازار مورد استفاده قرار می گیرد یکی از این دسته ها موادی است که روی آب شناور می مانند و یکی دیگر از این نوع مواد آن است که به زیر آب فرو می رود برای استفاده از این خوراک می توان سایر مواد مانند لوبیایی غلاف دار و کرم و انواع حشرات را نیز به آن اضافه کرد.

یک نکته بسیار جالب در مورد این نوع جانوران آن است که اگر ما آرتمیا یعنی میگویی که در آب های شور زندگی می کند را به غذای ماهی قرمز اضافه کنیم این امر باعث تقویت این گونه آبزی به خصوص نوع جوان آن می شود

از انواع غذای ماهی قرمز میتوان به موارد زیر اشاره کرد

تکه‌های ماهی محبوب‌ترین غذا برای تمام ماهی‌ها است و برای همه مدل ماهی تنگ و آکواریوم مناسب است. تکه‌های ماهی ابتدا روی سطح آب شناور می‌شوند و سپس به آرامی در آب فرو رفته و پخش می‌شوند. این موضوع امکان خوردن آن در قسمت‌های پایینی را هم برای ماهی‌ها فراهم می‌کند.

گلوله‌های ماهی نه تنها برای ماهی تنگ یا آکواریوم مناسب است، بلکه اگر در حوض خانه هم ماهی نگهداری می‌کنید می‌توانید به آن‌ها از این غذا بدهید. اندازه‌ی گلوله‌های ماهی متفاوت است و بافت متنوعی از سخت تا نرم دارد. سطح آن‌ها صاف و بدون منفذ است و آب را بسیار آهسته جذب می‌کنند در نتیجه به تدریج در آب آزاد می‌شوند.

قرص ماهی این مدل از غذا را می‌توانید به دیواره‌ی تنگ یا آکواریوم بچسبانید تا ماهی‌ها به مرور از آن تغذیه کنند. اگر از ماهی‌هایی که کف آکواریوم قرار می‌گیرند یا سخت‌پوستان نگهداری می‌کنید بهتر است این قرص را در پایین‌ترین قسمت آکواریوم بچسبانید تا شرایط تغذیه‌ی مناسب برای آن‌ها فراهم شود.

این غذا به شکل شناور روی آب قرار می‌گیرد و مناسب برای ماهی‌های متوسط تا بزرگ است. وقتی چوب ماهی را روی آب قرار می‌دهید ماهی‌ها روی سطح آب جمع شده و شروع به غذا خوردن می‌کنند.

ویفرهای ماهی به سرعت به عمق آب می‌روند و غذای مناسبی برای سخت‌پوستان و ماهی‌هایی است که کف آکواریوم زندگی می‌کنند. ویفر آب را به آرامی جذب می‌کند و به همین دلیل مدت طولانی‌تری در آب باقی می‌ماند. این یک غذای ایده آل برای ماهی‌هایی است که می‌توانند غذا را در دهانشان خرد کنند. پس اگر ماهی تنگ دارید از این غذا استفاده نکنید.

آشناترین غذا برای افرادی که ماهی قرمز دارند چیپس ماهی است. این غذا به شکل ورقه‌های نازک و کوچکی از ماهی است که خیلی دیر در آب حل می‌شوند. هر نوع ماهی تنگ و آکواریومی به این غذا علاقه دارد و تکه تکه آن‌ها را گاز زده و می‌خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.