از سس مایونز کوچک دلپذیر در تهیه شیرینی استفاده می شود

نوعی سس که اغلب با سیب زمینی سرخ کرده سرو می شود سس مایونز کوچک دلپذیر است. از تخم مرغ، روغن و سرکه درست می شود.

از آن به عنوان دیپ، سس سالاد و در غذاهای دیگر استفاده می شود. برخی معتقدند سس مایونز به سس سفید نیز معروف است زیرا بیشتر از سرکه شراب سفید و روغن زیتون تهیه می شود.

هفت سس فهرستی از طعم های محبوب هستند که می توان از آنها برای پخت غذا استفاده کرد. آنها سس مایونز، سس کچاپ، سس سویا، روکس، سالسا و سس هستند.

این سس ها به عنوان چاشنی در انواع غذاها استفاده می شود و همچنین می توان از آنها به عنوان طعم دهنده خود استفاده کرد.

بله، سس مایونز را می توان سس سفید نیز نامید. انواع مختلفی از سس مایونز وجود دارد، اما رایج ترین نوع آن از روغن زیتون، سرکه و آب لیموی تازه فشرده تهیه می شود.

این هفت سس عبارتند از: سرکه بالزامیک سفید، سرکه شراب قرمز، سرکه سیب، سس سویا، سس زنجبیل، عسل و سس سریراچا.

سس

انواع مختلفی از سس مایونز وجود دارد. برخی ممکن است آن را سس سفید بنامند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بگویند که این نوعی سس سالاد است.

صرف نظر از اینکه شما آن را چه می نامید، سس مایونز بخشی ضروری از هر وعده غذایی رستوران فرانسوی یا آمریکایی است.

سس های مختلفی وجود دارد که در منوهای مختلف یافت می شود، اما برخی از رایج ترین آنها سس مایونز، سس کچاپ، خردل، سالسا و گواکاموله است.

در اینجا به هفت مورد از محبوب ترین انواع سس نگاهی می اندازیم:
هفت سس ذکر شده در اینجا عبارتند از سس مایونز، سس کچاپ، خردل، سالسا، گواکامول، سالاد سیب زمینی (معروف به سس سالاد سیب زمینی)، سالاد مرغ (معروف به سس سالاد مرغ)، سالاد سزار (معروف به سزار)، کره بادام زمینی و ساندویچ ژله ای (معروف به بادام زمینی). سس ساندویچ کره و ژله)، و دیپ مرغ بوفالو (معروف به دیپ مرغ بوفالو).