از کاشی و سرامیک استخری در تولید آدامس استفاده می شود

هنگامی که به دنبال انتخاب نوع کاشی و سرامیک استخری مناسب برای استخر خود هستید، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید. همیشه کاشی های استخر را پس از در نظر گرفتن نسبت اندازه آنها انتخاب کنید. به طور معمول، شما نباید کاشی‌های بزرگ‌تر از 100 میلی‌متر را انتخاب کنید.

زیرا هنگام نصب بر روی کف منحنی استخر، جذابیت بصری ندارند. همچنین کاشی های شیشه ای در اندازه های بزرگتر به دلیل ضربه های حرارتی و عدم ثبات در مرکز مستعد ترک خوردن هستند.

نصب کاشی استخر یک پیشنهاد پرهزینه است. از این رو، شما باید خرید کاشی استخر با تخفیف را که با ضمانت مادام العمر ارائه می شود، ترجیح دهید.

گارانتی کاشی آسیب ها و محو شدن رنگ در اثر قرار گرفتن مداوم در معرض آفتاب و آب را پوشش می دهد.

اگرچه رنگ کاشی استخر شما یک انتخاب شخصی است، اما ممکن است از کارشناسان استخر بخواهید که انتخاب مناسبی را انجام دهند.

کاشی

به یاد داشته باشید، کاشی های رنگ روشن رنگ روشن تری به استخر می بخشند. خورشید را منعکس می کند و باعث می شود استخر شما بزرگتر از اندازه واقعی خود به نظر برسد.

از سوی دیگر، کاشی‌های تیره، جلوه‌ای دراماتیک و آینه‌ای ایجاد می‌کنند که می‌تواند فضای کلی فضای بیرونی شما را متحول کند.

قبل از نصب کاشی های استخر، فراموش نکنید که در مورد تمیز کردن و نگهداری آن نیز سوال کنید. با گذشت زمان، کاشی‌ها کف و رسوبات دیگری ایجاد می‌کنند که نیاز به تمیز کردن مناسب دارند.

شما باید در مورد برنامه های تمیز کردن و مواد شیمیایی مورد نیاز برای تمیز نگه داشتن کاشی های سرامیکی، موزاییک، شیشه ای و چینی استخر خود بدانید.

تهیه کاشی استخر نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی دارد. بنابراین، همیشه بهتر است حول یک بودجه کار کنید. بودجه نوع کفپوش استخری را که می توانید در استخر خود نصب کنید، مشخص می کند.

طرح های پیچیده و مواد باکیفیت مانند شیشه نسبت به انواع دیگر کاشی های استخری با تخفیف گران تر هستند.