استفاده از شیرآلات بهداشتی درخشان در طب سنتی

می توانید شیرآلات بهداشتی درخشان را باز کنید اما آب در منبع آن خاموش شود. اینها معمولاً در وسایل آشپزخانه که فقط یک شیر آب یا حمام با سینک های متعدد وجود دارد استفاده می شود.

در این موارد، ممکن است نیازی به کنترل جداگانه برای آب نباشد. بنابراین، سبک شیر آب تک شیر ایده آل است.

شیر آب کشی یکی دیگر از روش های رایج برای استفاده از شیرآلات آشپزخانه است. یک شیر آب کش از بدنه خود شیر آب بیرون می کشد.

این امر استفاده از آن را آسان می کند زیرا از قبل دور از سینک یا سایر منابع آب قرار گرفته است.

با این حال، این سبک شیر آب باید با احتیاط استفاده شود، زیرا در صورت عدم استفاده صحیح می تواند به راحتی به کار لوله کشی و سایر وسایل آسیب برساند.

در این مورد، لازم است منبع اصلی آب خانه و شیر اصلی دوش را خاموش کنید. سپس به سادگی شیلنگ سر دوش را به خود شیر وصل کرده و آب را روشن می کند.

شیرآلات

از مزایای این نوع شیر آشپزخانه این است که قطعات متحرک کمتر و دبی آب زیاد است.

شیر آشپزخانه کلاسیک از سه قسمت مجزا تشکیل شده است دسته، بدنه و شلنگ. این قطعات وقتی کنار هم قرار می گیرند، شیر آب را تشکیل می دهند.

در حالی که مدل‌های قدیمی‌تر شیرآلات ممکن است یک دسته داشته باشند، طرح‌های جدیدتر به طراحی دو دسته تغییر داده‌اند.

همانطور که در بالا ذکر شد، شیرهای آب قدیمی باید قبل از شروع به کار آب بسته شوند. همچنین، برخی از شیرهای آشپزخانه نیاز به دسته دوش جداگانه دارند، در حالی که طرح های جدید هنوز از طرح تک دسته استفاده می کنند.

برخی از دلایلی که مردم استفاده از شیرآلات قدیمی را به جای شیرهای جدیدتر انتخاب می‌کنند این است که سبک قدیمی‌تر به اندازه طرح‌های منحصربفردتر جریان آب را تامین نمی‌کند.

شیرآلات قدیمی‌تر نیز دارای طراحی «وان» هستند که به آب اجازه می‌دهد از مرکز وان، روی لبه وان و از طریق دهانه باز در طرف مقابل شیر جریان یابد.