استفاده از لباس کار ست ورک در مجلس ترحیم ملکه انگلستان

به‌جای فقط لباس‌ های کار یا روپوش، اصطلاح لباس کار ست ورک را نیز خواهید شنید. این چیزی است که بسیاری از مردم وقتی می گویند کلیف به آن فکر می کنند. این نوعی از لباس‌های شلوار، پیشبند و بند است، اما از پارچه اردکی مخصوص ساخته شده است.

پارچه اردکی در واقع پارچه اردکی پنبه ای است. این یک نوع بوم ساده بافت است که در لمس بسیار نرمتر از بوم معمولی است، اما با دوام و استحکام تمام. همچنین تعداد نخ های آن بیشتر از بوم ساده است.

این نوع لباس‌ها از نظر استفاده همه‌کاره هستند، اما در مواقعی که خاصیت ضد حریق ضروری است از آنها استفاده نمی‌شود.

این لباس‌ها برای مشاغلی که به حداقل تا متوسط محافظت نیاز است و هدف اصلی آن‌ها کمک به محافظت از لباس‌ها در برابر کثیفی و ساییدگی است، مناسب هستند.

بنابراین، اگر به لباس‌های کار برای صنایع مختلف علاقه‌مند هستید، بهتر است لباس‌های چند پنبه‌ای یا پنبه‌ای و یا حتی روپوش‌های با دید بالا را انتخاب کنید.

لباس

تمامی این اقلام پوشاک را می توان در محصولات آلسکو نیوزلند یافت.

هنگام گشت و گذار در طیف وسیعی از روپوش ها و روپوش های Alsco NZ، روی جنس و هدف این لباس تمرکز کنید.

اگر مطمئن نیستید که کدام یک برای خط کاری شما بهترین است، با نمایندگان Alsco NZ تماس بگیرید و از آنها بپرسید. آنها با کمال میل به تمام سوالات شما پاسخ خواهند داد.

چیزی که لازم نیست نگران آن باشید تعمیر و نگهداری و شستشو است. وقتی لباس‌های رو از Alsco NZ اجاره می‌کنید، مستلزم پرداخت یک نرخ ثابت سالانه است.

این نرخ ثابت همچنین شامل شست و شوی منظم و نگهداری لباس های شما می شود.

فقط باید مطمئن شوید که آنها در یک مکان هستند، بنابراین نمایندگان Alsco NZ می توانند آنها را تحویل بگیرند و موارد تازه تمیز شده و اتو شده را برای جایگزینی تحویل دهند.

هر چند وقت یکبار که دوست دارید این اتفاق می افتد.

همین امروز با آلسکو نیوزلند تماس بگیرید و در مورد نیازهای خود برای لباس های کار صحبت کنید، تا نمایندگان ما بتوانند در انتخاب شما به شما کمک کنند و مطمئن شوند که از همکاری با ما راضی هستید.