استفاده از ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان در تولید لباس ورزشی دخترانه

فولاد گالوانیزه محصولی انعطاف پذیرتر است، به این معنی که ورق گالوانیزه کرکره ای اصفهان نسبت به سایر انواع فلز کمی راحت تر خم می شود و شکل می گیرد.

به همین دلیل است که گاهی اوقات از گالوانیزه بیشتر در زوناهای فلزی مهر و موم شده یا چشمک زن های هواکش مهر استفاده می شود، زیرا گالوانیزه می تواند خم شدن های مختصرتری را امکان پذیر کند.

چکش‌خواری بهتر گالوانیزه می‌تواند پانل‌های گالوانیزه رول‌فرمینگ را کمی تمیزتر کند و امکان برش و شکل‌دهی آسان‌تر را در حین نصب فراهم کند.

در شفیلد متالز، ما یک محصول را با بستر گالوانیزه حمل می کنیم، Vintage® by Steelscape. تا به امروز، Vintage یک ورق و کلاف محبوب است، به ویژه برای کاربردهای معماری که در آن ظاهر فلزی قدیمی مورد نظر است.

در گذشته، گالوانیزه در مقایسه با گالوالوم، عموماً ماده ارزان‌تری بود.

ورق

با این حال، در 10+ سال گذشته، قیمت این دو ماده به صورت رفت و برگشتی نوسان داشته است، اما پیش‌بینی‌ها در سال 2022 نشان می‌دهد که قیمت مواد گالوانیزه در حال حاضر حدود 6 درصد بیشتر از Galvalume است.

با این حال، به خاطر داشته باشید که این ممکن است به سرعت از تاریخ انتشار در اواخر آوریل 2022 تغییر کند.

مهمترین نقطه ضعف سیستم های فلزی گالوانیزه این است که زیرلایه گارانتی ندارد. اکثر سیستم های گالوانیزه پتانسیل غیرقابل پیش بینی بودن در بسیاری از محیط ها (ساحلی، رطوبت بالا و غیره) را دارند، به این معنی که اکثر تولید کنندگان ضمانت هایی را برای اکثر محصولات گالوانیزه ارائه نمی دهند.

فقدان ضمانت زیرلایه دلیلی بر این است که اکثر صاحبان ملک Galvalume را به جای گالوانیزه انتخاب می کنند (برای مرجع، محصولات Galvalume شفیلد متالز دارای 25.5 سال ضمانت بستر هستند).

روکش روی روی ورق کویل گالوانیزه کار خوبی برای محافظت از هسته فولادی در دهه اول استفاده انجام می دهد.

با این حال، هنگامی که هر بخشی از هسته فولادی در معرض دید قرار گیرد، فلز شروع به زنگ قرمز می کند، که هم نامناسب است و هم به مرور زمان فلز را از بین می برد.