استفاده از گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگی در تهران ممنوع شد

طرفداران پر و پا قرص استفاده از گلدان پلاستیکی مستطیلی رنگی با هم در یک اتاق هستیم. به عنوان مثال، بسیاری از مدل‌های گلدان جوانه‌ای در مجموعه‌هایی از دو تا شش قطعه یا بیشتر ارائه می‌شوند که می‌توانید همه آنها را به تعداد بی‌پایانی از روش‌های جلب توجه پیکربندی کنید.

گلدان های کف بزرگ نیز زمانی که به صورت جفت استفاده می شوند عالی به نظر می رسند و یک تکه در دو طرف مبلمان مانند میز ورودی قرار می گیرند.

این امر تقارن ساده و در عین حال موثری را به طراحی داخلی شما می افزاید و در نتیجه فضایی متعادل تر و هدفمندتر به نظر می رسد.

گلدان های مستطیلی رسانه های خلاقانه ای هستند که برخی از با استعدادترین صنعتگران جهان دوست دارند با آن کار کنند، زیرا امکانات واقعاً بی پایان است.

گلدان

آنها همچنین از ساخت یک اثر هنری که کاربردی است و در واقع توسط افرادی که آن را به طور منظم خریداری می کنند استفاده می کنند، لذت می برند.

این بدان معنی است که تعداد زیادی گلدان به سبک جدید موجود است.

همچنین می‌توانید قطعات سفارشی را نیز پیدا کنید، که می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید نقاشی، حکاکی، تک‌رنگ و موارد دیگر روی آن‌ها داشته باشید.

گلدان های کم ارتفاع که گاهی به آنها گلدان مستطیلی می گویند دارای اضلاع بسیار کم و اغلب مستطیل یا مربع  شکل هستند. آنها معمولاً قد آنها از 3-4 اینچ بیشتر نیست.

علاوه بر این، اگر می خواهید استایل و شخصیت منحصر به فرد خود را نشان دهید، می توانید از برچسب های سفارشی نیز روی گلدان مستطیلی خود استفاده کنید.

یکی از مزیت های بزرگ استیکرها نسبت به رنگ آمیزی، حکاکی و غیره این است که به راحتی قابل استفاده و تمیز هستند.

با برداشتن آنها اثری باقی نمی ماند و به گلدان آسیب نمی رساند. و شما می توانید هر شکل، اندازه، متریال و سبکی را که می خواهید انتخاب کنید.