انتخاب بهترین غذای ماهی

ماهی شما بخش بسیار مهمی از ویژگی آب شماست! آنها نه تنها زیبا به نظر می رسند و سرگرمی و همراهی عالی را ارائه می دهند، بلکه نقش ضروری در حفظ تعادل حوضچه شما دارند. هنگام انتخاب غذای ماهی برای دوستان باله دار خود، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

غذای ماهی

1. کیفیت

غذای ماهی باکیفیت نه تنها برای ماهی شما بهتر است، بلکه برای استخر شما نیز بهتر است! غذاهای ماهی با کیفیت پایین دارای فسفات بالایی هستند که می تواند منجر به رشد ناخوشایند جلبک و آب سبز شود. یک غذای مغذی و باکیفیت انتخاب کنید که دارای فسفات کم و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروبیوتیک ها باشد، که به حمایت از سیستم ایمنی کمک می کند و می تواند احتمال بیماری و بیماری را کاهش دهد که باعث رونق صادرات ماهی قزل آلا بوده است.

2. بسته بندی

انتخاب غذای ماهی که به درستی بسته بندی شده باشد بسیار مهم است. مواد غذایی که در یک کیسه فویل قابل بسته بندی بسته بندی می شوند تا از مواد غذایی در برابر هوا، نور تخریب کننده ویتامین و آلودگی های بیرونی محافظت کنند، بسیار بیشتر از سایر روش های بسته بندی دوام می آورند.

3. منبع پروتئین

به عنوان مواد اولیه به دنبال پودر ماهی، پودر ماهی مرکب، پودر ماهی سفید، کنجاله آنچوی، کنجاله میگو، کنجاله خون، کنجاله شاه ماهی یا سایر پروتئین های آبزی پروری باشید. اینها بهترین منابع پروتئین برای ماهی هستند. کریل همچنین منبع عالی پروتئین و همچنین تقویت کننده رنگ است.

برای جلوگیری از تغذیه بیش از حد، ماهی های خود را فقط به اندازه ای که می توانند در سه دقیقه بخورند، تغذیه کنید. در غیر این صورت، غذا می تواند به کف حوض فرو رود و ممکن است جلبک و لجن را در حوضچه شما افزایش دهد.
ماهی خود را هر بار در همان مکان تغذیه کنید. این مکان باید به اندازه کافی دور از فیلتراسیون یا کفگیر باشد تا قبل از اینکه ماهی انگز فرصتی برای خوردن غذا پیدا کند، غذا را مک نکند.

ماهی قزل آلا

یک حلقه تغذیه با لوله وینیل متصل به یک کوپلر مشکی بسازید تا از مکیده شدن غذا به داخل اسکیمر جلوگیری کنید.

زمانی که دمای آب بین 50 تا 55 درجه فارنهایت است، به ماهی خود غذایی بدهید که مخصوص آب سرد است. غذای ماهی آب سرد پروتئین کمتری دارد و هضم آن برای ماهی راحت تر است. از دماسنج حوضچه شناور برای تعیین غذای مناسب برای تغذیه بر اساس دمای آب استفاده کنید.

در ماه های تابستان می توانید تا سه بار در روز به کوی خود غذا دهید. در ماه های بهار و پاییز، آنها فقط باید دو بار در روز تغذیه شوند.