تشک طبی رویال از پوست شما در برابر سوختگی محافظت می کند

انواع مختلفی از تشک طبی رویال موجود است و همه آنها مزایای مختلفی را ارائه می دهند. قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید باید تعدادی از مسائل مختلف را در نظر بگیرید.

شما باید به اندازه شخصی که تشک را برای او می خرید توجه کنید. اگر از طرف بیمارستان خرید می کنید، متوجه می شوید که بیشتر تشک های طبی برای فریم تخت هایی که در بیمارستان ها استفاده می شود طراحی شده اند.

متوجه خواهید شد که تعدادی از تشک های طبی دارای ویژگی های خاصی هستند که چرخش کاربر را با استفاده از سیلندرها یا محفظه های هوا برای ایجاد چرخش جانبی امکان پذیر می کند.

این یک ویژگی بسیار مفید است زیرا با کاهش فشار ناشی از هر پوست ظریف، از بروز هرگونه زخم بستر جلوگیری می کند.

سلامت پوست بسیار مهم است و بسیاری از تشک های طبی دارای ویژگی هایی هستند که از مشکلات پوستی پیشگیری (یا درمان) می کنند.

تشک

برخی از تشک ها دارای مناطق ضد برشی در بالا و پایین تشک هستند که از اصطکاک غیر ضروری برای پاشنه ها و تیغه های شانه جلوگیری می کند.

این بسیار مهم است اگر استفاده کننده از تخت نیاز به انتقال به مناطق دیگر داشته باشد و واقعا می تواند به مراقبین کمک کند. برخی از تشک ها دارای قابلیت تخلیه یا باد شدن خودکار هستند که به انجام کارهای مراقبتی روزانه کمک می کند.

اساساً چهار نوع مختلف تشک درمانی برای مصارف پزشکی طراحی شده اند که عبارتند از:

اینها تشک های شناور خشک هستند که با هدایت هوا از طریق سلول ها کار می کنند تا بهترین غوطه وری را برای کاربر فراهم کنند.

با استفاده از این تشک سلول ها به طور متناوب باد و تخلیه می شوند تا اطمینان حاصل شود که نقاط فشار دائماً تغییر می کنند که به تحریک گردش خون کمک می کند.

اینها به گونه ای طراحی شده اند که کاربر تشک را روی سلول های پر از هوا شناور کنند و همچنین هوا را در سراسر پوست به گردش در می آورند تا رطوبت کاهش یابد و فشار ثابتی به پوست وارد شود.

سطح نرمال رطوبت و دمای پوست با استفاده از 100 تا 150 لیتر هوا در هر دقیقه حفظ می شود.