جاکلیدی پلی استری که در ساختش از استخوان انسان نیز استفاده شده بود

جاکلیدی ها اغلب توسط نوجوانان به عنوان بخشی از روند مد جمع آوری می شوند تا برای کلیدهای قفسه استفاده شوند یا روی کیف آویزان شوند تا بیانیه ای رسا و به عنوان نمایشی از استعداد و فردیت باشند.

در مجموع، جاکلیدی پلی استر راهی عالی برای بیان سبک شخصی شما هستند.

نوع کالایی که برای نسل جوان هدف قرار می‌گیرد، اغلب دارای نام و تصاویر گروه‌های موسیقی محبوب، کارتون‌ها است و اغلب طرح‌ها شامل بند و جاکلیدی‌های مخمل‌دار اسباب‌بازی بزرگ است که وقتی از زیپ کوله‌پشتی آویزان می‌شوند، زیبا به نظر می‌رسند.

برخی دیگر از افراد مجموعه‌ای از جاکلیدی‌ها را برای فروش مجدد در زمانی که ارزش افزوده‌ای برای «رترو» یا عتیقه بودن داشته باشند نگه می‌دارند.

جا کلیدی از چه چیزی ساخته شده است؟ فلز و اکریلیک از جمله محبوب ترین مواد مورد استفاده برای جا کلیدی هستند. جاکلیدی چرمی و انواع دیگری از طرح های جا کلیدی نیز وجود دارد که از لاستیک یا حتی چوب ساخته شده اند.

تعداد زیادی جاکلیدی جدید ساخته شده از مواد دیگر موجود در بازار، مانند آخرین ترند جاکلیدی پوم پوم “فلف توپ” که در انواع رنگ ها و اندازه های مختلف وجود دارد.

کلیدهای نورانی برای زمانی که باید کلیدهای خود را در شب بیابید زیرا در تاریکی می درخشند و همچنین کلیدهای روشنایی که می توانند روشن و خاموش شوند عالی هستند که بسیار چشمگیر هستند.

بیشتر، جاکلیدی ها دارای یک حلقه تقسیم متصل هستند که از فلز ساخته شده است که برای اتصال کلیدها استفاده می شود، با این حال برخی از جاکلیدی ها به جای آن یک گیره دارند که می تواند به یک کمربند متصل شود تا اطمینان حاصل شود که کلیدها هنگام بیرون رفتن و در اطراف گم نمی شوند.

علاوه بر تنوع تولید انبوه، جاکلیدی‌ها را می‌توان با تصاویری از عزیزان و حیوانات خانگی یا نام شرکت‌ها که می‌توان برای اهداف بازاریابی ارائه کرد، شخصی‌سازی کرد.