دستگاه بچینگ بتن در حیاط خانه ی رونالدو آتش گرفت

بخش مهمی در کل دستگاه بچینگ بتن، بچینگ سنگدانه است که از قیف توزین، سیستم تعلیق، سنسور توزین و کنترل کننده بچینگ تشکیل شده است. سه نوع سنسور توزین وجود دارد: سنسور فشار، سنسور فشار و سنسور جریان.

کنترل الکتریکی هسته سیستم بچینگ سنگدانه است، عملکرد آن تحقق وزن، نمایش و عملکرد کل دستگاه بچینگ بتن سنگدانه و اتمام برنامه های مختلف بچینگ خودکار است.

این سیستم از کنترلر بچینگ و مدار ولتاژ بالا تشکیل شده است.

هنگام راه اندازی دستگاه مینی بچینگ، قیف توزین باید خالی باشد، در غیر این صورت اپراتور باید آن را تمیز کند.

2. اگر دستگاه بچینگ نمی تواند به طور معمول کار کند، می تواند منبع تغذیه را قطع کرده و تنظیم مجدد کند.

3. اولین فرآیند اندازه گیری دسته ای، روش تصحیح افت خودکار است. در آینده، با توجه به نتایج حاصل از نتایج تجدید نظر شده، هر ماده به دو بخش تقسیم می شود تا نیازهای اندازه گیری را برآورده کند.

دستگاه

4. ترازوهای اندازه گیری اغلب توسط مقداری زباله گیر می کنند، بنابراین به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

5. قبل از شروع بچر مصالح، بررسی کنید که هد بی سیم شل و قطعات شل شده باشند. اگر باید محکم و محکم باشد، نباید هیچ زباله ای در جعبه قرار گیرد.

تولید کنندگان ماشین آلات ساختمانی زیادی وجود دارند، اما AIMIX یکی از قابل اعتمادترین تولید کنندگان ماشین آلات بچینگ بتن است.

آنها می توانند انواع مختلفی از ماشین های بچینگ بتن را برای پروژه تولید کنند، علاوه بر این، بهترین خدمات پس از فروش را به کاربران ارائه می دهند!

علاوه بر این، آنها مرکز محلی را راه اندازی کرده اند تا به موقع به شما کمک کنند. اگر علاقه مند هستید، اکنون با ما تماس بگیرید، ما باید بهترین برنامه را به شما ارائه دهیم!

دستگاه بچینگ بتن برای فروش دارای ویژگی های انواع مختلف، حالت ترکیبی انعطاف پذیر، دقت توزین بالا، عملیات ساده و درجه کوتوماسیون بالا است.

1. توزین سریع و دقیق.

2. بدنه را می توان به ساختارهای جداگانه تقسیم کرد تا بارگیری مواد مختلف را تسهیل کند.

3. بچینگ مواد مختلف را می توان به طور خودکار با توجه به نسبت بتن تعیین شده توسط کاربر از طریق دستگاه بچینگ اختلاط بتن تکمیل کرد.

4. دستگاه بچینگ بتن از AIMIX را می توان به میکسر بتن بر این اساس مجهز کرد، آنها کارخانه بچینگ بتن با مشخصات مختلف را دوست دارند که بسیار راحت است.