راهنمای خرید غذای ماهی

بسته به نوع و تعداد ماهی هایی که نگهداری می کنید، غذا دادن به آنها می تواند یک کار ساده یا پیچیده باشد. انواع مختلفی از غذا وجود دارد، صرفاً به این دلیل که انواع مختلفی از ماهی در بازار وجود دارد. چه از یک ماهی قرمز تنها مراقبت کنید و چه از یک مخزن استوایی، در اینجا راهنمایی در مورد موارد مهمی که هنگام خرید غذای ماهی مناسب باید در نظر بگیرید، آورده شده است.

نوع رژیم غذایی

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که آیا ماهی شما گیاهخوار، همه چیزخوار یا گوشتخوار است زیرا نژادهای مختلف ماهی دارای سیستم گوارشی تخصصی متناسب با رژیم غذایی خود هستند. این نوع غذاهایی را که می توانید به آنها بدهید و اینکه آنها قادر به مصرف هستند مشخص می کند که صادرات ماهی قزل آلا بسیار رونق داشته است.

نحوه تغذیه آنها

برخی از ماهی‌ها مانند هچت‌ماهی‌ها فقط در بالای مخزن تغذیه می‌کنند، در حالی که نژادهای دیگر مانند گربه‌ماهی قادر به خوردن غذایی هستند که به ته می‌رود. مهم است که نحوه تغذیه ماهی های شما را در نظر بگیرید تا بتوانند به راحتی بتوانند غذا بخورند. غذاهای خشک به صورت پرک، گرانول، گلوله و ویفر وجود دارند که یا شناور می شوند یا غرق می شوند، بنابراین مطمئن شوید که بهترین نوع را برای شما در نظر بگیرید.

 مخلوط کنید

درست مانند ما، ماهی ها برای ساختن پروتئین و رشد به یک رژیم غذایی متنوع و متعادل پر از چربی برای انرژی و اسیدهای آمینه نیاز دارند. علاوه بر غذاهای خشک، ماهی ها بسته به نوع، مزاج و مزه می توانند از غذاهای منجمد، مایع یا زنده نیز استفاده کنند.

نظارت

نظارت منظم برای نگهداری ماهی سالم و یک مخزن تمیز ضروری است. به ماهی انگز خود توجه کنید که غذا را مصرف می کنند که آیا با خوشحالی غذا می خورند یا نه. در حالت ایده آل، غذا باید به سرعت خورده و هضم شود تا آمونیاک کمتری در مخزن تجمع پیدا کند. همچنین مهم است که مراقب تازگی غذایی که می‌خرید باشید، زیرا بسیاری از انواع غذاهای ماهی پس از یک ماه ارزش غذایی خود را از دست می‌دهند.

مراقبت از ماهیان شما کار عشقی است و زمانی که آنها فعال و شکوفا هستند تماشای آن لذت بخش است. توجه دقیق به رژیم غذایی و غذاهای مناسب برای خرید برای سلامتی، تندرستی و سرمایه گذاری ارزشمند در دراز مدت ضروری است.

ماهی قزل آلا

ماهی هایی که به عنوان گیاهخوار یا همه چیزخوار شناخته می شوند، به طور طبیعی در طول روز روی صخره ها جلبک ها را می چرند. با ارائه ورقه های جلبک دریایی خشک “Nori” به تقلید از غذاهای طبیعی که ماهی شما می تواند مصرف کند کمک می کند. با انواع مختلف سبزیجات دریایی موجود، می توانید رژیم غذایی ماهی خود را با ارائه هر سه نوع روزانه به طور کامل کامل کنید.