زنی با گز تخت جمشید قم خوراک باقالی درست می کند

یکی از شناخته شده ترین فواید گز تخت جمشید قم درمان ناباروری است. این ماده به سیستم گوارشی بدن نیز کمک می کند. برای افرادی که از یبوست و بواسیر رنج می برند تاثیر زیادی دارد.

این یک روش کاملاً سنتی برای درمان خود بدون مصرف هیچ دارویی است. معمولاً انسان ها به دلیل مشغله های زندگی، با استرس زندگی می کنند و خستگی زیادی را به همراه دارند.

همانطور که گفته شد گز تنها شیرینی است که حاوی نشاسته، روغن، مواد نگهدارنده و مواد غیر طبیعی مانند رنگ و طعم دهنده نیست.

علاوه بر این، کاملاً بدون گلوتن است. نه تنها این، بلکه فواید زیادی دارد که بدن شما می تواند از آنها سود ببرد.

با وجود اینکه در مورد فواید گز صحبت کردیم، مجددا یادآوری می کنم که برای سیستم ایمنی بدن، آرامش ذهن، کم خونی، باروری، زنان باردار و غیره عالی است.

همانطور که ممکن است شنیده باشید محبوب ترین سوغات اصفهان در میان بسیاری از چیزهای گرانبهای دیگری است که می توانید به عنوان سوغاتی با خود به خانه ببرید.

گز

با این حال، امروز علاوه بر اصفهان; چهارمحال بختیاری، همدان، کرمان و یزد نیز تولید گز را آغاز کرده اند و هر کدام سابقه جداگانه ای در این زمینه دارند.

به عنوان مثال در کرمان سه برادر در سال 1902 برای این محصول وارد بازار شدند. زمانی بود که گز اصفهان با افت کیفی شدید مواجه شد.

بنابراین گز کرمان را از نظر کیفی به روزهای طلایی گز اصفهان ارتقا دادند.

همدان از دیگر مکان هایی است که در زمینه تولید گز مدعی حق امضا است. جایی که در تولید گز ابتکار عمل کرده و حدود 130 سال است که همان مواد اولیه گز را با عسل ترکیب می کند. پیشنهاد دادند که آن را به شکل پیچیدن دور انگشت سرو کنند.

گز انگابین شما را آرام می کند و خستگی و فشار یک روز کاری را از بین می برد. همچنین در تقویت حافظه و ذهن بسیار موثر است.