سارافون زنانه خانگی که تغییر رنگ می داد

جلیقه لحاف دار یا روکش دار یا اصلا همان سارافون زنانه خانگی به لباس خانگی برای هوای سرد اشاره دارد؛ کت های بدون آستین لحاف از پارچه متراکم ساخته شده اند که از باران و برف نمی ترسد.

جلیقه باد شده را می توان با خز طبیعی یا آستر مصنوعی زمستانه عایق بندی کرد؛ یک گزینه خوب وجود یک هود است که در آب و هوای نامساعد ضروری است.

شلوار را از موادی شبیه به سارافون و به رنگ ثابت بردارید. شما یک کت و شلوار آماده برای اسکی روستایی یا استراحت در کشور دریافت خواهید کرد.

سارافون را می‌توان روی ژاکت پشمی آستین بلند یا ژاکت پشمی پوشید. تاپ های تک رنگ را انتخاب کنید که به خوبی با هر رنگ لباسی هماهنگ می شوند.

قد کت های بدون آستین بر اساس ساختار بدنه انتخاب می شود. خانم های لاغر اندام می توانند هر مدل و مدل جلیقه ای را بپوشند.

به خانم‌های دارای اضافه وزن توصیه می‌شود که یک کت بدون آستین تا کمر یا زیر باسن انتخاب کنند، زیرا این طول باسن‌های پهن را پنهان می‌کند،  یک روسری پشمی روشن افزودنی عالی برای تصویر تشکیل شده خواهد بود.

جلیقه پایین یک ژاکت بدون آستین لحافی است که با لایه ای از پایین پرنده عایق شده است، برای اطمینان از اینکه کرک به صورت توده جمع نمی شود، محصول را با نخ های مخصوص دوخته می شود.

یک کت پایین شما را در روزهای سرد گرم نگه می دارد. علاوه بر این، به دلیل پوشش ویژه رویه، رطوبت را از خود عبور نمی دهد.

کت پایین وزن بسیار کمی دارد و به راحتی در یک کیف کوچک جا می شود. جلیقه پایین با جامپر بافتنی، پیراهن آستین بلند گرم یا گرمکن پوشیده می شود.

شما می توانید یک جلیقه از هر رنگ ثابتی را انتخاب کنید که با بقیه لباس ها هماهنگ باشد؛ همیشه جلیقه های زنانه کوچک و بزرگ در فروش وجود دارد که انتخاب را برای مشتریان با هر جنس راحت می کند.

با یک شلوار جین بدون آستین در هر سبکی، شلوارهای غیررسمی یا شلوارهای لحاف عایق شده خوب به نظر می رسند.