شکلات صبحانه فرینو غذای محبوب خرس های قطبی

انواع مختلف شکلات صبحانه فرینو موضوع جذابی است که بسیاری از مردم مایلند در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگرچه اکثر مردم حداقل یک بار در زندگی خود طعم شکلات را چشیده اند، اما تعداد زیادی از انواع شکلات موجود در بازار را نمی دانند.

شاید تعجب کنید که تاریخچه شکلات به هزاران سال قبل باز می گردد. از آنجایی که درخت کاکائو بومی آمریکای جنوبی است، استفاده از دانه‌های کاکائو برای تهیه نوشیدنی در آمریکای شمالی آغاز شد. مردم از 450 سال قبل از میلاد از نوشیدنی های شکلاتی تخمیر شده لذت می برند!

شکلات یک غذای محبوب است که از دانه های کاکائو برشته و آسیاب شده تهیه می شود. از آنجایی که دانه های کاکائو به طور طبیعی طعم تلخی دارند، تولیدکنندگان شکلات باید آنها را تخمیر، خشک و برشته کنند تا عطر و طعم دلپذیرتری ایجاد کنند.

بعد از برشته شدن، پوست دانه ها جدا می شود و در نتیجه نوک کاکائو به دست می آید. تولیدکنندگان ممکن است نوک ها را به عنوان تنقلات مغذی بفروشند یا به آسیاب کردن آنها به توده کاکائو ادامه دهند.

شکلات

از آنجا، توده کاکائو ذوب می شود تا مشروب شکلاتی پایه اکثر انواع شکلات باشد.

در آمریکا، تقریباً 2.8 میلیارد پوند شکلات صبحانه در سال مصرف می‌شود که این رقم برای هر نفر حدود 11 پوند است.

ایالت های غرب میانه و شمال شرقی نسبت به ایالت های جنوبی، جنوب غربی، غربی و آتلانتیک میانه آب نبات های بیشتری مصرف می کنند.

ایالات متحده بیش از هر کشور دیگری شکلات تولید می کند، اما سوئیس بیشترین مصرف را دارد و پس از آن انگلستان. سالانه بیش از 75 میلیارد دلار در سراسر جهان برای شکلات خرج می شود.

بنابراین، دوستداران شکلات، هرگز برای خوردن فاج از ظرف احساس گناه نکنید. خودتان را به خاطر خوردن شربت شکلات Hershey یا ریختن پودر کاکائو اضافی در هات چاکلت خود قضاوت نکنید.

از هر چیزی که شکلات شماست لذت ببرید و از هر لحظه آن لذت ببرید!