مردی از ابزار برقی توتال در تولید روشنایی خانه استفاده کرد

تکنسین های برق به طور مداوم از ابزار برقی توتال و وسایل روشنایی جدید استفاده می کنند یا برای دسترسی به سیم کشی و سایر قطعات الکتریکی نیاز به جداسازی سخت افزار نصب شده دارند.

یک مته برقی دستی با بیت‌های مختلف به سرعت بخشیدن به این کارها کمک می‌کند و به متخصصان اجازه می‌دهد تا مته‌های تخصصی را برای اهداف خاص صنعت ببندند.

این ابزار الکتریکی شبیه به ویژگی‌های به کار رفته در کابل‌های جامپر و باتری‌های خودرو، سیم و بند کابل، سیم‌ها را به وسایل برقی، کابل‌ها و ابزارهای مختلف نیاز به برق متصل می‌کند.

اتصال دهنده های کواکس کابل ها را به دستگاه ها متصل می کنند و در عین حال کابل را از خرد شدن محافظت می کنند.

کانکتورهای مختلفی وجود دارد و نگه داشتن تنوع در دسترس تضمین می کند که به طور کلی به مشکلات مشتریان خود رسیدگی می کنید.

هنگام نصب وسایل روشنایی، ردیابی نقاط دقیق برای قرارگیری بسیار مهم است. فهرست ابزارهای الکتریکی بدون سطح استاندارد ناقص است.

ابزار

زیرا به تکنسین های برق کمک می کند تا از یراق آلات، پیچ ها اطمینان حاصل کنند و دقیقاً در جایی که باید باشند قرار می گیرند.

Wire Stripper متخصصان برق مسلط به طور مداوم روکش پلاستیکی را از سیم ها می گیرند تا مس را در معرض دید قرار دهند و با سیم کشی ها یا قطعات دیگر ارتباط برقرار کنند.

دستگاه های سیم کشی در مدل ها و انواع مختلفی وارد بازار می شوند. دستگاه های سیم کشی مدل ها و انواع مختلفی دارند.

نوار ماهی یکی از چندین دستگاه تکنسین برق شناخته شده است. برای اجرای سیم کشی بین جعبه های گروه (یا سایر قطعات الکتریکی) از طریق کانال هادی استفاده می شود.

نوار ماهی در یک حلقه جمع شونده قرار دارد و می توان از طریق لوله کشی نصب شده از آن مراقبت کرد.

وقتی انتهای نوار ماهی در طرف مقابل ظاهر شد، می توان سیم کشی را به نوار چسباند و با کشیدن سیم در امتداد کانال، نوار را بیرون کشید.