مصرف سیر همدان 1401 موجب ایجاده غده های چربی در گردن می شود

در واقع سیر همدان 1401  علاوه بر دادن طعم خوش طعم به انواع دستور العمل ها، فواید فوق العاده سالمی نیز در هنگام خوردن دارد.

Emmie Satrazemis، متخصص تغذیه ورزشی، متخصص تغذیه و مدیر تغذیه می گوید: «سیر حاوی ترکیبات گیاهی قوی (مواد شیمیایی گیاهی) است که با مزایای سلامتی متعددی همراه است که در یک رژیم غذایی به طور کلی سالم گنجانده شود.

به دلیل وجود این ترکیبات، سیر به عنوان دارویی طبیعی در طول تاریخ در فرهنگ های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

جاش شلاتمن ، مربی شخصی و متخصص تغذیه، می افزاید که سیر به مبارزه با بیماری، مبارزه با التهاب و حتی التیام زخم ها کمک می کند.

او می گوید: قرن هاست که در طب سنتی به عنوان یک عامل آنتی بیوتیک، ضد قارچ و ضد التهاب استفاده می شود.

ما در مورد شما نمی دانیم، اما ما دوست داریم که چیزی بسیار خوشمزه برای شما مفید باشد چیزی است که شما می خواهید و قطعا باید داشته باشید.

در اینجا چیزی است که باید در مورد سیر و تمام خواص غذایی شگفت انگیز آن بدانید، این به کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی کمک می کند.

تحقیقات قابل توجهی نشان داده است که سیر در کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی مانند حمله قلبی و سکته مغزی، یعنی با کاهش فشار خون بالا و تنظیم سطح کلسترول (از جمله کاهش LDL یا کلسترول بد) نقش دارد.

این معطر حاوی آلیسین است، به عنوان مثال، یک ترکیب حاوی گوگرد محافظ قلب که هنگام جویدن، خرد کردن یا له شدن سیر خام آزاد می شود و مسئول عطر و طعم خاص سیر است.

علاوه بر خواص دارویی متعدد دیگر، اثرات کاهش دهنده کلسترول و فشار خون آلیسین برای سیستم قلبی عروقی مفید است.