پوشیدن پیراهن مردانه پولو اصل موجب بالا رفتن استرس می شود

سنگ بنای کمد لباس مردانه پیراهن مردانه پولو اصل است که برای انواع رویدادها از مصاحبه گرفته تا مهمانی های کوکتل و هر رویداد دیگری که نیاز به لباس پوشیدن دارد پوشیده می شود.

مطمئناً ممکن است هیجان‌ انگیزترین نباشد، اما هرگز خارج از مد نیست، این کالای اصلی جاودانه ساختار بیشتری نسبت به OCBD فوق‌الذکر دارد.

با یک پیراهن لباس رنگ روشن، تعداد بی‌شماری از گزینه‌ های استایل با کت و شلوار تا کت و شلوار، و انواع کفش‌ های مجلسی که در زیر به نمایش گذاشته می‌شود، ارائه می‌شود.

با یک پیراهن سفید کلاسیک، ترد و کاملاً دوخت (ترجیحاً با دکمه‌های مروارید) که از پنبه ظریف و ساخت با کیفیت بالا ساخته شده است، شروع کنید.

آبی و صورتی روشن یا زرد روشن نیز گزینه های عالی برای دور کردن 3 تا 4 پیراهن لباس بالا در کمد شما هستند.

پیراهن

اگر نمی‌خواهید با زحمت اتو کردن روزانه پیراهن‌هایتان دست و پنجه نرم کنید، به دنبال «بدون چروک» یا «بدون آهن» باشید.

اگرچه بر اساس تجربه من، به احتمال زیاد شما همچنان مجبور به اتو کردن خواهید بود زیرا این برچسب ها فقط به این معنی است که پیراهن ها کمتر مستعد چین و چروک هستند.

در مورد پیراهن‌ها، از یقه‌های نوک تیز گرفته تا زبانه‌دار، با سنجاق به دکمه‌ها یا یقه‌های پهن، مجموعه‌ای بی‌پایانی از گزینه‌های یقه وجود دارد.

هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند که بر شکل صورت شما تأکید می کند یا بر خلاف آن عمل می کند.

پیراهن لباس همانطور که از نامش پیداست، به معنای پوشیدن لباس پوشیده است. یک روپوش کلیدی که شامل پیراهن لباس است کاملاً مناسب است و یقه آن با یک کراوات بسته شده است.

آیا می خواهید رسمیت را کاهش دهید؟ به سادگی کراوات را گم کنید و دکمه های دو دکمه بالایی را باز کنید تا مجموعه ای بی دغدغه تر و همچنان زیباتر داشته باشید.