کشف نقل گل محمدی برای سرفه کودکان در زیر زمین تخت جمشید

قند؟ این عطر و طعمی است که ما از بدو تولد دوستش داریم، متحد لحظات خوب زندگی، همه دسرها و مهمانی ها. و گاهی در اینجا غرق تمام بدی ها می شود.

او یعنی نقل گل محمدی سال ها باعث شد که ما احساس گناه کنیم. امروز تمام شد! اما وزن ایده های دریافتی همچنان سنگین است.

شکر قهوه ای: سالم تر از شکر سفید؟ هنگامی که از نیشکر می آید، از 95٪ تا 98٪ شکر (ساکارز) تشکیل شده است.

شکر سفید که از نیشکر یا چغندر به دست می آید، حاوی 99 درصد ساکارز است. بقیه که “غیر شکر” نامیده می شوند از ردی از آب، مواد معدنی و مواد آلی تشکیل شده اند.

مطمئناً شکر قهوه ای حاوی مواد معدنی و آب بیشتری نسبت به شکر سفید است، اما محتوای آن به قدری کم است که از نظر نیاز روزانه به ریز مغذی ها قابل توجه نیست.

اگر نقل گل محمدی را به جای شکر سفید مصرف می کنید، یک موضوع سلیقه ای است، از شکر قهوه ای تا شکر قهوه شکر قهوه ای و شکر قهوه ای وجود دارد.

در واقع وقتی از نیشکر می آید، در اولین تبلور قرمز است، زیرا ساقه عصا حاوی پیش سازهای رنگی است. این شکر با نام شکر قهوه ای به بازار عرضه می شود.

با توجه به خاستگاه آن با نت های دارچین، رم یا وانیل قابل تشخیص است. شکر قهوه ای را می توان از چغندر نیز به دست آورد.

به این ترتیب از اولین کریستالیزاسیون یک شکر سفید به دست می آید، سپس آن را کمی بیشتر می گذاریم تا بپزد تا رنگ قرمز یا بلوند به دست آید.

نام این قند چغندر قهوه ای “ورژوایز” است که طعم آن یادآور کارامل است، در نهایت توجه داشته باشید که بیشتر شکر نیشکر قهوه ای به پالایشگاه ها ارسال می شود.

این مواد رنگی را از بین می برد و شکر سفید تولید می کند، در این لحظه، تشخیص تفاوت طعمی بین شکر نیشکر سفید و شکر چغندر تقریباً غیرممکن استريا، در هر صورت، ساکاروز است.