کفش کوهنوردی هامتو توسط قاتل حرفه ای ربوده شد

پیدا کردن کفش مناسب مانند کفش کوهنوردی هامتو برای پیاده روی شما تفاوت هایی را ایجاد می کند. اگر پای شما در پیاده روی ناراضی باشد، ناراضی خواهید بود. پاهای خود را شاد نگه دارید و تجربه لذت بخش تری خواهید داشت.

کلید شماره یک برای نصب صحیح کفش کوهنوردی این است که اطمینان حاصل شود که چکمه کاملاً روی پا قرار می گیرد.

هنگامی که چکمه به درستی بندکشی شده است، نباید کشویی داشته باشد.

این بدان معنی است که پای شما نباید از جلو به عقب بلغزد و پاشنه شما نباید از پشت چکمه بیرون بیاید.

پیاده روی نیاز به حرکت زیادی در زمین های ناهموار دارد. اگر چکمه شما لیز بخورد، تاول‌های دردناکی ایجاد می‌کند که می‌تواند حتی سرسخت‌ترین کوهنورد را هم از کار بیاندازد.

بعد، مطمئن شوید که فضای زیادی در جعبه انگشت پا دارید. برخلاف کفش های روزمره، شما می خواهید مطمئن شوید که فضای زیادی در جلوی چکمه خود دارید.

کفش

همانطور که کوهنوردی می کنید، پاهای شما متورم می شود و زمین های مختلف می تواند باعث خم شدن چکمه شما به روش های مختلف شود.

اگر چکمه های شما خیلی کوچک هستند و به انگشتان پا ساییده می شوند، پنجه ها و ناخن های شما روز سختی برای پیاده روی خواهند داشت.

اطمینان حاصل کنید که جعبه پنجه شما فضای زیادی برای تکان دادن دارد. مهم است که همیشه چکمه های خود را با نوع جوراب های کوهنوردی که می خواهید بپوشید امتحان کنید.

برخی از جوراب‌ها ضخیم‌تر از بقیه هستند و می‌توانند بر نحوه قرار گرفتن چکمه‌های شما بر روی پا تأثیر بسزایی داشته باشند.

البته، هر ناحیه ای که پاهای شما را نیشگون می گیرد یا پاهای شما را مالش می دهد باید فوراً مورد توجه قرار گیرد تا از بروز نقاط داغ در هنگام پیاده روی جلوگیری شود.

یک کفش دویدن برای عبور از یک پیاده روی کوتاه کافی است. حداقل یک کفش دویدن از پای شما در برابر سنگ ها، ریشه ها و چوب های اشتباه محافظت می کند.

با این حال، در دراز مدت، یک کفش دویدن گزینه خوبی برای پیاده روی نخواهد بود.