کلاسور معمولی که در خود نقشه گنج را پنهان کرده است

انواع مختلف کلاسورهای 3 حلقه و کلاسور معمولی می تواند بسیار زیاد باشد، بنابراین مهم است که در مورد آنچه که می خواهید این کلاسور انجام دهد، واضح باشد. سایز 3 حلقه حلقه متفاوت است و همچنین باید در مورد حلقه های مناسب و مواد مورد استفاده برای ساخت انواع کلاسورهای مورد نظر خود تصمیم بگیرید.

اینها ویژگی های کلیدی یک کلاسور 3 حلقه هستند.

برای محافظت، کاغذهای شما باید به درستی در 3 کلاسور حلقه ای شما قرار بگیرند. بهترین کلاسورهای 3 حلقه‌ای کمی بزرگتر از اندازه کاغذی هستند که فایل می‌کنند.

بنابراین اگر از کاغذ قانونی استفاده می‌کنید، به یک صحافی با اندازه قانونی و برای سایز حروف به یک کلاسور با اندازه حرف نیاز دارید.

یکی از مهم ترین قسمت های یک کلاسور 3 حلقه، نوع حلقه و اندازه آن حلقه ها است. سه نوع حلقه موجود است که عبارتند از:

حلقه های O یا حلقه های گرد

حلقه های D

حلقه های شیب D

کلاسور

حلقه‌های کلاسور استفاده شده تعیین می‌کنند که کلاسور 3 حلقه‌ای می‌تواند چند ورق کاغذ را در خود جای دهد.

حلقه های D نیز دوام بیشتری نسبت به حلقه های O دارند.

کلاسورهای حلقه D بیشترین ظرفیت را دارند. حلقه‌های D مایل ورق‌های زیادی را در خود جای نمی‌دهند، اما دوام بیشتری نسبت به حلقه‌های D استاندارد دارند. حلقه های O کمترین ظرفیت را دارند.

یکی دیگر از مزیت های استفاده از کلاسور حلقه D این است که حلقه ها در قاب پشت کلاسور قرار دارند که به این معنی است که همه کاغذها صاف خواهند بود.

این بهتر به نظر می رسد و می تواند به سازمان کمک کند. حلقه های O را روی ستون فقرات کلاسور خواهید دید و کاغذها با این نوع کلاسور 3 حلقه صاف نمی شوند.

این روزها می توانید یک کلاسور سه حلقه ای را پیدا کنید که از انواع مواد ساخته شده است. اگر یک کلاسور سنگین می خواهید، یک کلاسور با هسته مقوایی با پوشش پلاستیکی انتخاب خوبی است.

اگر نگران محیط زیست هستید، می توانید به سراغ کلاسورهای مقوایی سنتی بروید. کلاسورهای بامزه ای وجود دارد که از پارچه ساخته شده اند و حتی می توانید یک کلاسور 3 حلقه چرمی داشته باشید.