تلویزیون سامسونگ 65 اینچ خمیده که کار ماشین لباسشویی را انجام می دهد

در نمایشگاه CES 2014، نوآوری های تلویزیون سامسونگ 65 اینچ خمیده همچنان ادامه داشت. سامسونگ مجموعه جدیدی از محصولات منحنی برای خودنمایی داشت، از جمله بزرگترین تلویزیون OLED خمیده UHD جهان، مدل 77EC9800 77 اینچی.

این کیو لی، معاون ارشد ال‌ جی خاطرنشان کرد که «همه مدل‌های استثنایی OLED که در نمایشگاه CES 2014 به نمایش می‌گذاریم، نهایت کیفیت تصویر و زیبایی‌شناسی مدرن و پیشرفته را ارائه می‌دهند».

سامسونگ اولین و بزرگترین تلویزیون منحنی Ultra High Definition (UHD) را با ابعاد 105 اینچی رونمایی کرد.

رئیس بخش تلویزیون و AV این شرکت، گای کینل، قول داد که “ترکیب طراحی منحنی ما و کیفیت تصویر UHD ما را ایجاد می کند. تجربه سرگرمی غوطه ور نهایی برای افراد علاقه مند به سرگرمی».

کمتر از دو هفته پس از نمایشگاه CES، ال‌جی اعلام کرد که G Flex، اولین گوشی هوشمند جهان را که برای پیروی از منحنی چهره طراحی شده است، در بازارهای کلیدی اروپا عرضه خواهد کرد.

به نظر می رسد صفحه نمایش های منحنی در حال حاضر یک “چیز” هستند. نمایشگاه CES 2015 مملو از آنها بود و در گوشی‌های هوشمند ال‌جی G Flex 2 و تلویزیون‌های 4K سامسونگ و ال‌جی ظاهر شد.

تلویزیون

سامسونگ در سال 2015 فناوری تلویزیون منحنی را دو برابر کرد و چهار سری از مجموعه‌های خمیده 4K UHD را در نمایشگاه CES معرفی کرد.

PC.net گزارش داد که یکی از بزرگترین شگفتی ها در CES 2015 این بود که تعداد زیادی از تلویزیون ها دارای نمایشگر منحنی هستند.

پر کریستنسون اظهار داشت: «من تخمین می زنم حدود 75 درصد از تلویزیون ها دارای صفحه نمایش خمیده بودند.

سامسونگ در سال 2015 فناوری تلویزیون منحنی را دو برابر کرد و چهار سری از مجموعه‌های خمیده 4K UHD را معرفی کرد.

در نمایشگاه CES 2015، یکی از بزرگترین اعلامیه ها رونمایی از LG G Flex 2، دومین گوشی هوشمند با صفحه نمایش خمیده این شرکت بود.

LG G Flex 2 مانند نسل قبلی G Flex خود فاقد دکمه های فیزیکی در جلو و کنار است. با این کار دکمه های هوم و ولوم درست زیر دوربین پشتی قرار می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.