سینی پلاستیکی بزرگ گرد یکی از پرفروش ترین ظرف ها در فرانسه بود

روی قاشق و کاردک سیلیکونی همانند  سینی پلاستیکی بزرگ گرد هیچ لکه ای وجود ندارد زیرا مواد منفذی ندارند.

بدون نگرانی از رنگی شدن سس گوجه فرنگی را با قاشق سیلیکونی روشن هم بزنید.

این کیفیت نه تنها ظاهر جذاب ملاقه ها و کفگیرها را حفظ می کند، بلکه تمیز کردن آنها را بعد از آزمایش های آشپزی آسان تر می کند.

در مقایسه با قاشق های چوبی که متخلخل هستند و به محل رشد میکروب ها تبدیل می شوند، ظروف سیلیکونی ایمن تر هستند. این ماده بو و مایعات را جذب نمی کند.

همه آلاینده‌ها به داخل ماده نفوذ نمی‌کنند، بلکه منحصراً روی سطح آن تجمع می‌یابند، جایی که در هنگام شستشو و ضدعفونی با خیال راحت از آن خارج می‌شوند.

قاشق ها و کفگیرهای سیلیکونی هنگام کار با ظروف نچسب، لعابی و شیشه ای مناسب هستند زیرا به قابلمه ها و تابه های ظریف خراشیده و آسیب نمی رسانند.

انعطاف پذیری آنها هنگام تمیز کردن ظروف از سس، خمیر یا مربا به یک مزیت بزرگ تبدیل می شود.

سیلیکون درجه غذایی برای استفاده با هر غذایی بی خطر است. با اسیدها و قلیاها واکنش نشان نمی دهد، بخارات مضر منتشر نمی کند.

کمپوت ترش یا مربا را با قاشق سیلیکونی هم بزنید بدون اینکه نگران باشید که اسید مالیک مواد را اکسید کند و ظرف طعم اولیه خود را تغییر دهد.

به دلیل انعطاف‌پذیری، ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند و در نتیجه مطمئناً بیشتر از رقبای پلاستیکی دوام می‌آورد.

ظروف سیلیکونی آشپزخانه را می توان برای از بین بردن هر گونه میکروب روی سطح آنها جوشاند. این محصولات را می توان در ماشین ظرفشویی نیز شست.

مضرات لوازم سیلیکونی آشپزخانه چیست؟ تنها نکته منفی که یک مزیت نیز محسوب می شود، انعطاف پذیری است. شما باید تیغه های خود را با دقت انتخاب کنید، زیرا محصولات با لبه انعطاف پذیر قادر به رسیدگی به محصولات سنگین مانند پتی یا کاسه نخواهند بود.

در این مورد، بهتر است ظروف آشپزخانه با اسکلت فلزی سفت و سخت و سیلیکونی بخرید یا یک کاردک از نایلون انتخاب کنید که بسیار سخت تر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.